Pastellin sävyt ja kevät.

Kevät on tuloillaan ja sisustushimo kovenee koko ajan.
Kaikkea haluisin tehdä ja uutta olisi tehtävä.
Nyt suurena himona on saada kotiin jotain pastellin sävyistä.
Kaupassakin olen ihastellut koko-astioita niissä sävyissä.
Herkullista.
Tässä uusimmat lehteni. 
Uusimpaan dekoon en ole vielä kerennyt tutustua täysin, mutta kahesta muusta esittelen muutaman lempikuvani.
IMG_3403.JPG

Harmoniaa...
IMG_3404.JPG

Romantiikkaa..
IMG_3405.jpg

Pastellisävyjä..
IMG_3406.JPG

Kukkia..
Hei mähän en tykänny kukista /huonekasveista.
Noh kevään tullen mulle on tapahtunut jotain ja olen alkanut haluamaan kivoja huonekasveja meillekin.
Jos en niitä sisälle hanki,nii kesäksi ainakin piha koreaksi kukista!
IMG_3407.JPG

Herkullisia ja harmonisia sävyjä..
IMG_3408.JPG

Graafisia ja yksinkertaisia kuvioita..
IMG_3409.JPG

Ei mikä mies, vaan mikä matto!
Yksinkertainen, raikas ja niin mua tuo matto!
IMG_3410.jpg

 Viimeiseksi herkuksi Johanna Söderlundin sivuilta napattuja kuvia, niistä koko astioista.
Sinänsä tuo astia sarja ei mua puhuttele, vaan nuo värit.
Muihinkin astioihin niitä voisi tulla
Haluaisin järjestää jollekkin pikku prinsessalle vaaleanpunaiset synttärit, koska itelleen ei varmaan enää voi niin tehdä;).
KoKo-01.jpg
www.johannasoderlund.com

KoKo-02.jpg
www.johannasoderlund.com

KoKo-03.jpg
www.johannasoderlund.com
Herkullista ja väri rikasta kevään odotusta kaikille!

Tunnisteet: ,