83 kävijää eilen, ja kevät tuli olohuoneeseen.

Olin innoissani nähdessäni, että kävijöitä oli eilen ollut 83! 
Huomattavan suuri määrä, minun mielestäni.
Mutta olisi kiva, kun useampi ihminen antaisi palautetta ja palkitsisi minut komentilla, jos mielestänne olen sen ansainnut.
Noh kumminkin, toivoisin lukijoilta edes anonyymisti kommenttia tai voihan sitä vaan kirjautua pienen blogini lukijaksi. 
Sekin lämmittäisi sydäntä paljon.

No mutta asiaan.
Tilasin jokunen aika sitten keväisempia tekstiilejä kotiin.
Olen näitä H&M:n värikkäitä tyynyliinoja katsellut pidemmänkin aikaa, mutta nyt vasta uskalsin ne tilata. 
Kevään tullen olen alkanut himoitsemaan vihreätä kukkien muodossa ja jotain pientä räväkkyyttä asuntomme sisustukseen.
Joten nyt se sitä sai kaksin kappalein. 
Ihanan värikkäät ja graafiset tyynynpäälliset saapuivat meille asumaan
Ikean valkomustan printin kanssa oikein näpsäkkä yhdistelmä.
Tuli heti iloisempi mieli värikkäistä jutuista.
Toivottavasti tämä kevään odotus ei lähde käsistä.
IMG_3459.JPG

Voih, kylläpäs häikäisee. 
Meillä on oltava päivisin olohuoneessa verhot kiinni, koska muuten täällä on kamalan kuuma, ja mitään ei näe tehdä.
IMG_3460.JPG

Verhot kiinni, ja johan tuli heti parempi kuva!
Mitä mieltä olet?
Onko kivempi pelkistää vai lisätä vähän mausteita?
Ehkä nuo miehen siniset sohvat eivät näytä enää niiiiin sinisiltä?

Jatkan unelmointia harmaista sohvista....
IMG_3461.JPG

Tunnisteet: ,