Urheilua ja kenkiä.

 Nyt on ollut pieni inspiraatiokatkos. Ei oo ollu oikein mitään kirjotettavaa, eikä oikein kuvattavaakaan tänne blogin suuntaan. Syyslomakin on alkanut. Oon katsonut vain leffoja, ollu koneella ja kattonu telkkaria. Löhöämistä, eikä mitään järkevää tekemistä. Muutto lähestyy ja haluaisin vain sen hoitaa pois alta. Ens viikolla vois jo alkaa oikeasti pakkaamaan:)
Ehkä sen muuton jälkee riittää taas juttua. Vois kuvata uutta kämppää, sisustaa ja laittaa paikkoja. IHANAA. Nyt en edes tiedä haluanko kuvata tätä nykyistä kämppää ku täällä kaikki on vähä ahdettua ja ei näytä niin kivalta. Ääh, enpäs tiedä.

Noh tänään käytiin sitten K:n kanssa vesijuoksemassa ja ihanaa kun lihakset on väsyneet ja nyt on hyvä mieli. Tietää tehneensä jotain, eikä vain istunut sohvalla. Hyvä ettei se sohva ole imaissut mua sisäänsä parin päivän aikana.
 Mä toivoin kun otin bikineistä kuvaa, että oikeasti olisin lähdössä johonkin lämpöseen, mutta oikeastihan suuntana oli vain lähipaikan uimahalli. plaah. Kuka ihana veis mut ulkomaille lämpöseen?<3


Tähän väliin ajattelin taas esitellä kynsiäni. Sain vaihettua kuluneen perusvalkoisen pois kynsistäni ja laitettua jotain uutta niihin. Mun poikaystävä tykkäs mun seepra kynsistä. Pitäisköhän ne tehä tiikerin väreissä?


Sitten eilen ostin uudet kengät. Tai no poikaystävän pikkusiskon vanhat ne on. Mutta ne ei sille sopineet jalkaan ja musta ne taas on tosi hyvät jalassa ja söpön väriset.
Mitkä ne uudet kengät mahtaa olla?
No Vagabondin kengäthän ne uudet oli. Musta tuntuu, että väri ei pääse näissä kuvissa oikeuksiinsa, mutta noi kyllä kaipais hieman pesua. Uskaltaako noita laittaa pesukoneeseen?
 Päätin esitellä mun peruskenkiä tässä. Osaa käytän arkena, että viikonloppuisin kun baariin on lähdettävä. Kaikkia lenkkikenkiä ja perus eräjormailu tossuja en esitellyt. Mut nää on näitä mun lemppareita!
Näähän maksoi prismassa 3€. Noi on kivat.

H&M:n mukavuudet. 10€?

Vasta ostetut ihanat kengät kirpparilta n.5€. Ton tyylisiä kenkiä olen etsinyt kaaaauuuuaaaan.

Converset, jotka on ollu vähäisellä käytöllä. Mutta joka kerta ku noi laittaa jalkaa, nii on jotenki näyttävät rennolla tavalla.

Reinot! Parhaat rentoilukengät ikinä. Mökkikengät<3

Muistaakseni Espritiltä ostetut kengät joskus lukio aikoina. Aika vanhat jo siis, mutta uber mukavat.

Pari vuotta sitten ostetut seppälän kengät. Hinta; n.15€ Kärsineet ja likaiset, mutta toi kimaltavapinta on ihana<3

Tunnisteet: , , ,