Tuunausta

Olin ostanu pari viikkoa sitten uudet kengät kirpparilta 4eurolla. Mutta mun mielestä ne kaipas tuunausta, vaikka väri olikin räväkkä. Sitten keksin. Olin saanut koulun alussa luokkalaiselta vanhoista kengistä leikattuja remmejä, joissa oli niittejä. Päätin aloittaa projektin laittamalla niittejä kenkiini. Ja tässä kuva satoa vaiheista.
Nahkaremmejä, joissa oli niittejä kiinni. Olin jo kerennyt leikkaamaan ne irti, kunnet tajusin ottaa kuvan.

4€ kengät, jotka aioin tuunata.


Korot pitäis viedä siistittäviksi suutarille, mutta ei me siitä välitetä.

Irrotetut niitit.

Pikaliimaa eli SUPER GLUE!;)




 JA VALMIIT KENGÄT TITTIDIDIIII.....



Niittejä edessä.


Niittejä takana.

Kengät jalassa ja niitit näkyy;)


Ja kengät pääsi eteiseen komeilemaan ja odottamaan käyttöönottoa!:)

Mä kyllä tykkään<3

Tunnisteet: ,