Ihanaa designia.

Oon alkanu miettimään, et miksi laitan rahaa rihkamaan sisustuksessa. Tottakai opiskelijalla ei ole varaa kaikkeen ja monet kalusteet on Ikeasta. Ei mua Ikean tuotteiden osto ja käyttö haittaa. Tykkään Ikean tyylisistä kalusteita, mutta valaisimiin yms muihin pitkäaikaisiin kalusteisiin ja esineisiin voisi laittaa rahaa ja olisi tietty kiva kun ne olisi joskus jostain muualta kuin Ikeasta. Vanhemmat ihmiset hankkivat pitkää ikää kestäviä kalusteita. Tuotteita, jotka ovat aina muodissa; esim Eero Aarnion suunnittelemat kalusteet. 
Joten nyt olen itse saanut saman ajatuksen, että voisinko lopettaa haaveilemisen ja säästäisin rahaa laadukkaaseen sisustukseen. Jos maksan jostain tuotteesta enemmän ja se on klassikko, niin sen ikä on monia vuosikymmeniä toisin kuin perus muovihärpäkkeet. 
Nyt mä olen kerännyt listan, jossa on mun unelma tuotteita. Näiden hinnat vaihtelevat 100-300 euron välillä. Enkä nyt tarkoita, että aikoisin nopealla aika välillä hankkia näitä. Mutta sisustustusalan opiskelijana musta ois hienoa kun voisi sanoa omistavansa suomalaista designia tai designia yleensäkin.
block.jpg
Block- valaisin
 Block-valaisin
bourgie.jpg
Bourgie-valaisin Kartell
 Bourgie-valaisin
hang_on.jpg
Hang on- naulakko
Hang on-naulakko
kartell1.jpg
Louis Ghost
 Louis Ghost
kartell2.jpg
Stone Kartell
Stone- jakkara
tuplakupla.jpg
Tupla Kupla Eero Aarnio
Tupla Kupla

Tunnisteet: