Hos min mamma.

Vanhempien luona tuli käytyä tänään ja nyt pääsin kuvaamaan äitini ostaman aivan IHANAN yöpöydän. Myyjä sanoi,että liikkeessä näitä on vain yksi, koska Suomessa niitä on niin vähän. How cool is that. Melkein uniikki huonekalu, eikä IKEA tai Asko massatuotantoa. Odotan itsekin sitä aikaa kun pääsen ostamaan jotain mitä oikeasti haluan. Opiskelijana rahat ovat esteenä. Kyllä mullekin joskus Kartellin kalusteet kelpaisi.
 Mä oon kyllä hieman kateellinen tästä yöpöydästä.
 Nyt näitten muutamien bloggausten takia varmaan kaikki luulee et tykkään ainoastaan maalaisromanttisesta. Ehei. Modernia, maalaista... kaikki ruokainen oon.
 Yöpöydällä on mun lahjaksi saama enkeli ja jostain kirjatilauslahjana saatu valaisin. Kokonaisuus kyllä toimii. LOVE IT.
 Min mammas kaktukset. Osa on mun asunnosta adoptioitu. En vaa saa niitä pysymään hengissä... no ei nyt sentään! Mun kissa syö, katkoo ja leikkii noilla. Ei hyvä.

 Ei niin valottunut kuva.
 Mun tekemä painotyö koulussa. Kuosi oma ja painatuskin itsetehty. Tyynyliina kaupasta. Äidille annoin viime vuonna lahjaksi.

 Printtipainatus tehty kahdella eri kerralla. Kahta väriä käytetty. Pitäisköhän suunnitella jotain uutta?
Piparimuotteja roikkumassa. Mun tekemä härdelli. Must tää on söpö. Noi nauhat on kivan näköiset läheltä.

Tunnisteet: ,